Alla inlägg den 30 april 2011

Av Ellen - 30 april 2011 13:08

Idag tog vi sovmorgon, och sedan gick vi ut och sprang vårens första jogg på Gärdet. M fick springa rundor runt mej, för att få sträcka på sina långa ben, men det var ju bra för honom med, han sprang säkert dubbelt så mycket som jag. :-) Sedan åt vi frukost i soffan. Slappt. :-) Men det känns jättebra att ha kommit igång.


Nu ska vi snart iväg och köpa ny kostym till M att ha på jobbet, en av de gamla ska bytas ut. Själv vill jag till Bauhaus och köpa nya duschväggar, så vi kan byta ut den idiotiska "hotellduschvägg" som följde med när lägenheten köptes...


Till kvällen struntar vi som sagt i brasa, vi går och ser Thor på bio istället. :-) Hoppas alla får en fin Valborgsmässoafton.

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards