Alla inlägg den 14 april 2011

Av Ellen - 14 april 2011 21:07

Idag har på det hela taget varit en bra dag. :-) Solen sken, jag satt i t-shirt och njöt av värmen och så har jag sedan jag kom hem fnulat på vad jag vill lägga den pengar jag fick loss ur Cryptzone på. Jag har fått feedback av min kära syster på mitt CV, vilket var skönt och så njuter jag faktiskt av tystnaden hemma - inga dataspel, M är på jobbgrej. Klart att jag saknar honom, men just att slippa spelandet är skönt. Ingen press att laga mat - jag åt två varma mackor. Göttans. :-) Och så har jag roat mej med UnderbaraClaras blogg och sett på Semesterduellen med Vanita. Folk må säga vad dom vill, men jag tycker att hon verkar snäll och trevlig och hon var eftertänksam och rar mot den nadra familjen vid slutmiddagen, och de mot henne och hennes kompis. Ett lyckat semesterbyte, med andra ord. Riktigt fint, tycker jag. :-) Annars har jag mest roat mej med att lyssna på soundtracket till Sucker Punch, kikat på game play på youtube av Tomb Raider Anniversary. Verkar skoj, jag gillar ju pussel i spel. :-) Kanske något att unna sig nån gång. :-)


Hoppas ni alla har en minst lika skön kväll som jag. :-)

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards