Alla inlägg under oktober 2013

Av Ellen - 23 oktober 2013 15:30

Jag har låtit bloggen ligga i träda i något år nu, men känner att det kunde vara roligt att ta tag i den igen. Jag har gått halva utbildningen snart, med den lilla ändringen att jag numera läser till speldesigner, då grafikspåret inte var min grej.


Mycket har ändrats. Jag och M är inte längre tillsammans, men vi är vänner. Audrey och Alice, våra La Perm, bor med M eftersom jag vill kunna jobba utomlands så småningom. Jag planerar renovering av lägenheter, umgås med en hel del nytt folk och har precis börjat träna på gym. 


Så, det var väl det mesta, i korthet? :) Just ja, portföljen har gått bra, jag har i år hittills gjort ca 130% tillväxt. Portfolion är det värre med, men förhoppningsvis får jag snart klart några saker att lägga till där så att jag har något att visa upp när jag ska söka jobb våren 2015.

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards