Alla inlägg den 29 april 2011

Av Ellen - 29 april 2011 21:32

Jaha, det har alltså gått ett år sedan det var Valborg sist. Imorgon är det dags. Förra året åkte vi ner och jag fotade M´s bror och nyblivna fru så att det fick lite bröllopsbilder. :-) Jätteroligt att få den äran. :-)


I år blir vi kvar i Stockholm, men vi hoppar över brasan i år. Dels för att det aldrig varit tradition att gå på sånt, i alla fall inte i min familj, och dels för att jag inte skulle kunna glömma alla de sjur som dör i lågorna runt om i landet! Kaninungar, kattungar, igelkottar... små, försvarslösa djur som gömt sina ungar eller sig själva, som lagit sig i ide för vintern... usch! Jag får nästan ångest av tanken. Snälla, ni som gjort högar i trädgården, följ rådet och flytta högen till en annan plats precis innan ni tänder på, för att ge djuren en chans att vakna till, att förstå faran och byta gömställe! Om jag fick önska mej en sak så skulle det vara det.

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards