Alla inlägg under januari 2011

Av Ellen - 1 januari 2011 18:19

Ja, jag har struntat i att lova något inför 2011, däremot har jag satt upp mål för vad jag vill ha gjort till nästa nyår. Mycket bättre i min mening, för då har jag ju en hel del olika saker jag kan kryssa av från listan efter om, och inte bara en sak som man måste lyckas med för att inte vara "dålig".


Mina mål för 2011 är som följer:

> Klara matte c

> Klara/få bra resultat på Högskoleprovet

> Börja plugga

> Hitta ett bra extrajobb när jag pluggar

> Komma i form

> Lyssna på min kropp och dess signaler

> Ta kullar på Audrey och Alice, stamnamn, osv...

> Lära mej mer om min fina kamera

> Springa ett 5 kilometerslopp med kollegorna

> Renovera det nödvändiga i lägenheten


> Sälja av onödiga saker

> Laga mer mat, så M inte måste hela tiden - blir mer jämlikt, billigare o nyttigare

> Börja med en affärsidé nu när jag är "tvångsledig" en dag i veckan

> Prova min lycka med swingtrading

> Eventuellt leta nytt boende?

> Ha 100 000 kr på Avanzakontot till årsskiftet 2011-12. Nu, efter 1 1/2 år, har jag dryga 60 000 kr, men nu tänkte jag se om jag kan få ihop resten trots att jag går ner i tid och börjar plugga och allt. Med lite vilja och kloka investeringar och lite swingtrading ska det nog gå. :-)


Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards