Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Ellen - 13 mars 2011 20:40

Näe, nu struntar jag i det här. Gick upp ett kilo under natten. Har idag ätit balancebars till frukost och sedan lite kyckling-cashew med lite ris och till middag kl 20.00 en balancebar. Vi tog vår gamla vända över Gärdet ner vid Värdshuset och sedan längsmed vattnet till den sista bron. Tillbaka till den andra bron och sedan upp vid det Andra värdshuset och längs med bilvägen och över Gärdet igen hem. Vi är ju lite dålig form, men det var ju ändå skönt och vi var nog ute en och en halv timme, tror jag.


Men, nu struntar jag i detta och kör 2+2 istället, för jag litar inde på denna metoden efter min erfarenhet i morse - jag menar, någon gång ska man ju överge ersättningens värld, och vad händer då? Ska man bli tjock igen på tre veckor då? Icke min idé av en lyckad diet! Nu ska jag ge mej på tränandet och promenaderna som medel istället.

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards