Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Ellen - 12 mars 2011 18:41

Idag blev vi inbjudna att åka runt på Brunnsviken, det skulle åkas långfärdsskridskor. Jag har ju inga, men tänkte gå brevid. Hu, så blött det blev. Det gick i princip inte att åka, varenda kotte på isen fastnade och gick igenom med skridskorna, för varje steg. Själv blev jag blöt om fötterna. Vi missade helt lunchen, med ungefär två timmar. Det ledde till kebabsallad. Jag orkar inte bry mej faktiskt, det behövdes just då. Nu är jag mätt som en kobra i alla fall :-) Men usch vad trött jag blev, jag vet inte varför, en promenad är väl inte så påfrestande? Kanske är det brist på näring? Hade bara gått ner 200 g över natten, så nu får vi se, jag tänkter inte späka mej för ynkliga 200 g! Det får bli gym och mat istället tror jag. Måste bara se till att gå till gymmet då! :P


Alltså gröt till frukost, kebabsallad till lunch/mellis och så får vi se vad jag tar till middag.


Uppdat.

Det belv en Balancebar, 130 kcal. Det betyder att jag nog ligger plus minus noll med kebab och allt. :-) Skönt.

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards