Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Ellen - 29 juni 2010 15:56

Idag åt vi stekt ägg med bacon till frukost, M skivade lite vattenmelon, kanske inte jättebra men inte heller jätteilla, så låt gå. :-) Mellanmålet före lunchen blev fil och GI-musli, det var väl inte i linje med rivstartsmenyn, men jag hade glömt min avocado, så vad gör man? Lunchen bestod av gårdagens middag, tacos utan bröd, och till mellanmål blev det en handfull cashewnötter, naturella givetvis. Till middag blir det ädelostbiffar med päron- och valnötssallad. Hittills är det väl inte så svårt, maten är god och så, men visst tänker man på sånt man inte ska äta; gott bröd, risotto, glass, muffins... suck, men det får ge sig, tre veckor - det är bara kämpa nu då... :-)

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards