Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Ellen - 8 juni 2010 20:38

I många år, främst under högstadie- och gymnasietiden, älskade jag nästa varje variant av body butters från The Body Shop. Sedan följde en period i vilken jag var galen i Lush och deras tvålar, schampon och lyxiga balsam. Numera tycker jag fortfarande om dem, lite nostalgiskt sådär och tar mej en kik in i butiken ibland, men jag är numera absolut helt föälskad i Dermanord. :-)


Aromaterapeutiska oljor, härliga skrubbar och cremer, ansiktsmasker och make up-removers... :-) Snyggt, härligt, lyxigt, svenskproducerat, miljövänligt och snällt mot huden - sånt som man vill ha i sitt eget spa hemma.


Apropå lyx och spa så gjorde jag ett klipp på mycitydeal och fick ansiktsbehandlig för 40 % av priset, very very nice - need I say I bought 3 coupons? :-) Yey! Nu ska det lyxas ordentligt, jag ska gå och klippa mej snart, ta en ansiktsbehandling och handla lite nya dermanordprodukter samt ta en massage som jag fick presentkort på av min älskade M i höstas! Kan knappt bärga mej, det ska bli ljuvligt! Snart är det semester! :-)



Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards