Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Ellen - 19 juni 2010 18:42

Ja, jag får väl erkänna att jag inte var så sugen, men då M är från Linköping och det skulle flyga 18 Jas-plan över bröllopsparet så gick vi ner till Strandvägen och stod där tappert. Två timmar stod vi, och vi hamnade i andra raden och kunde således se rätt bra, sen var det bara att vänta. Ont i fötterna fick vi, men det var roligt att ha varit med om det - det lär ju dröja till nästa gång det gifter sig en tronpretendent i Sverige. :-) Dom for förbi rätt fort, men man hann se deras lyckliga leenden i vagnen i alla fall, och bröllopsklänningen som var så lång att den fick ligga utpytsad i andra sätet mittemot i courtegen. :-) Sen fortsatte de bort mot Djurgården och den kungliga slupen. Vi stannade och såg Jas-planen och sedan gick vi hem och såg kronprinsessans tacktal till folket för uppmärksamheten kring deras stora dag. Väldigt rart, dom såg så söta ut.


Jag vet inte om jag är för eller emot monarkin, jag är rätt kluven, men personerna som det berör, exempelvis just Victoria och Daniel, har jag ingenting emot. De gör ett bra jobb som representanter tycker jag... övriga kanske lämnar lite att fundera kring... oh well... :-)

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards