Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Ellen - 13 juni 2010 17:12

Man får ju en hel del bra erbjudanden på Mycitydeal, som man kanske inte hinner gå på just då / har råd med, men som man vill komma ihåg för att dom verkar så härliga, så jag tänkte skriva ner dem löpande här:


"Två systrar och en kock" (kungsholmen). Mysig, inga halvfabrikat, härlig lunchmeny och frukost hela dagen. Ska ha toppengoda bakverk.


"Macho! Tex-mex" (Klarabegsgatan, mitt emot Åhlens city). Bra priser och såg fint och trevligt ut. Som ett proffsigare Tacobar. :-)


"19 glas" i Gamla stan. Verkar urmysigt. Köpte 2 kuponer och ska bjuda dit älsklingen på lunch i sommar. :-)


"Cafe Tidemans", ligger på Sibyllgatan, vid Nybrokajen ungefär. Bra priser och trevlig meny, vad jag kunde se på hemsidan. Har picknickkorgar för två som kostar 300 kr.


Härliga Divotti, vid Stureplan / Humlan. Här kan man få en Hälsotallrik, det ser jag fram emot. :-)




(Sen ska man ju komma ihåg  underbara ställen som Wasahof, Konstnärsbaren, Kungsholmen och Koh Pangnang och Grekiska Kolgrillsbaren!)

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards