Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Ellen - 2 juni 2010 21:05

Jaa, jag måste väl se sanningen i vitögat, matte c utan lärare = no go... :-P

Vad göra nu? Köra på och hoppas på nytt omprov om tre veckor eller strunta i det nu och sedan köra igen för att inom sex månader göra omprov istället...? Usch.


Mor min är expert på att få mej att vela och tänka om. Hon inser antagligen inte hur mottaglig jag är för hennes åsikter, hur sårad och arg eller hur lycklig jag kan bli pga hennes ord och tankar kring mitt liv. Jag vet, klipp navelsträngen säger ni, men det är lättare sagt än gjort. Nå, om ni som jag klurar på vad ni ska göra när ni "blir stora" kan ni kika på denna sidan, det är ytterst tänkvärt tycker jag,


http://www.utbildningsinfo.se/sb/d/123/a/120?flash=true


och som komplement kan man ju kika på AMS intressetest. :-)

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards