Alla inlägg den 22 september 2010

Av Ellen - 22 september 2010 20:18

Jag har knappt vågat tro på det, men tillsammans med några andra uppfödare ska vi importera en liten hane! Alice är ju inte gammal nog ännu på ett tag, men Audrey ska få den äran att träffa sin första kavaljer någon gång i januari - februari 2011! Yippi! :-)


Nu funderar jag på om jag ska behålla en hane eller hona efter henne. En hane kan jag para med Alice, men då måste jag kastrera Audrey så det inte blir några misstag. En hona skulle ebtyda att jag måste ordna en hane själv så småningom, men det vore ju roligt det med... Lurigt -vi får se, helt enkelt. :-)


Kapho heter hanen i alla fall, och snart är det dags att hämta honom. just nu letar i hem till honom, fodervärd alltså. Spännande, spännande. :-)

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards