Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Ellen - 15 maj 2010 20:31

Ja, det finns ju massor, men jag har ju just nu ett specialintresse i bröllopsfotografering, då jag fick ta M´s brors bröllopsbilder för någon månad sen, och så ska vi på bröllop i sommar också. En del av länkarna är därför bröllopsrelaterade.


http://www.kulturpool.se/hansson/tips/brudpar.htm

http://brollopsplaner.blogspot.com/search/label/Fotografering

Av Ellen - 15 maj 2010 20:20

Ja, som rubriken lyder, det finns många platser man kan frekventera i vårt vårgröna Stockholm. I torsdags var vi på promenad runt Kaknästornet, Gärdet. Idag tog vi bilen till Haninge, där M bott för några år sedan, och gick runt en liten sjö, Rudan. Där ute ska det finnas massor av promenadstråk, och dessutom finns det ett naturreservat i Haninge som vi snart ska besöka. Vilket underbart väder det var, sol i massor och värme, äntligen! :-) Vi tog vår första gemensamma glass.


Innan promenaden var vi på ÖoB och hittade massor av bra saker, en ny stor igloo till katterna, Alice och Audrey, och strykbräda, tvättmedel... ja... ni förstår ;-) När vi kom hem satte vi flickorna i sele och gick ner till parken runt knuten, dom njöt väldigt, dom små sötnosarna. Audrey lade sig platt och smög på alla som gick förbi, och Alice var trollbunden av en humla, och till flickornas glädje fann vi en fet fluga i lägenheten som de har roat sig med hela kvällen. Nu börjar den kännas lite trött, så snart har de väl fångat och gjort slut på det nöjet...


Just nu sitter jag och lyssnar på underbare Povel, och är nöjd med att ha sammanställt en shoppinglista inför veckans storhandling och med den en veckomeny. Yey me! :-)

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards