Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Ellen - 14 maj 2010 13:20

...en klänning från Herve Leger! Tänk att få klä in kurvorna med något så läckert och hudnära, som dessuton ger den där extra lilla slimmande effekten. Mums! Men om man inte vill lägga löjliga summor på ett plagg man knappt har möjlighet att prova, annat än hos Mrs. H i Stockholm, så kan man kika på dessa sidor, där rea-modellerna finns, tro mej det är skillnad i pris, och dom är inte mindre snygga för det! :-)


http://www.hervesale.com

http://www.christianlouboutinmy.com


Sizechart: :-)

http://www.christianlouboutinmy.com/sizechart.php


Sen gör det ju inte något att det finns skor i massor christian louboutin-sidan. ;-)



Dessutom ska jag ha ett likadant hus som mormor och morfar. Deras hus är barndomslycka för mej! :-) Undrar om man kan få tag på ritningarna någonstans, det är ju trots allt ett ganska gammalt hus... Byggt på 1700-talet men i 1500-talsanda, tror jag mej minnas. Fast det blir ju en del att sköta... suck... kanske någon gång i framtiden... :-)

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards