Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Ellen - 1 augusti 2010 23:04

Igår hade vi den äran att gästa ett bröllop i det gröna, på Rosendal, mellan J och S. Väldigt trevligt, och vackert, och vi var där redan 16.30 då vi inte visste hur vi skulle kunna komma fram med bil då det var avstängt på Djurgårdsbron för Pride. Vigseln började strax efter 17.oo och gick ganska fort, det var två solosånger och en väldigt sympatisk präst. Brudparet hade skrivit egna löften, och efter ceremonin var det mingel med snittar och bubbel samt tipspromenad medan bröllopsfoton togs på brudpar, tärnor och bestman. Sedan var det middagsbuffé i växthusen, och sedan tårta och kaffe, och sedan dans till klockan 03.00 då vi delade en taxi och åkte hem. Väldigt lyckat och roligt och vackert. Det var tal, bildspel och diverse framträdanden av musikalisk art. Underhållande och hjärtligt. :-)


Jag tog lite bilder men det var så mörkt i lokalen när det blev kväll så jag vet inte hur det blev, jag ska titta på det senare. :-) Tror dock jag fick några fina bilder. :-)


Hur som helst, hjärtliga gratulationer, J och S, och lycka och välgång önska vi er.

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards