Alla inlägg den 31 december 2010

Av Ellen - 31 december 2010 12:28

Det har hänt mycket det här året som nu snart är till ända.


Jag och M for till Thailand i februari och hade det jättehärligt.

Vi fick följa Alice från födseln och hämtade henne i april, och Audrey behövde inte vara ensam mer.

Vi har hittat hanar till båda flickorna, och nästa vår ska båda paras! :-)

Jag har kämpat som ett djur med matte c, fortsättning följer...

Jag har jobbat på... fast jag inte längre trivs, men nu syns ljuset i tunneln.

Vi har testat Gi-metoden, men tyckte det var lite segt - nu ska vi göra ett nytt försök.

Jag har hittat flera bra bloggar som jag kikar in på med jämna mellanrum.

Givetvis var vi på Pekkala i somras, hos mormor o morfar.

Jag gjorde egna julklappar i julas, uppskattat och faktiskt jätteroligt. :-)

M tog sin jaktlicens.

Vi var på sommarbröllop på Rosendahl.

M och jag firade ett år.


Det har helt enkelt hänt massor. Både roliga saker och mindre roliga, men så är det ju här i livet och i det stora hela var det ett bra år. Och ikväll sätter vi punkt, och blickar frammåt. :-)


Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards