Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Ellen - 2 januari 2012 18:02

Jaha, detta gick ju sådär lagom bra. Men jag ger inte upp.

Idag fick vår älskade Audrey sin första abortspruta, då vi inte kan medicinera henne om hon är dräktig. Nästa får hon imorgon, och då ska jag komma hem tidigare och ta hand om henne. Lilla hjärtat, hon tar det med jämnmod.


Ingen lunchlåda då vi åt pasta med köttfärssås igår, och nu blir det Phad Thai med kyckling idag... Dumt men vi är så uppe i detta att vi inte kan koncentrera oss på något. Ledsna över hur allt utvecklats har vi liksom inte ork nog för allt annat... Gi dag 1:2 får väl bli imorgon. Maten på jobbet var vitt ris och kycklinggryta utan kyckling.... idioter! Hoppas det blir bättre med protein imorgon, då kan jag äta det och sallad, det ska ju duga.


POSISTIVT: Jag åt frukost hemma idag. En vana jag tappat för ungefär ett och ett halvt år sedan, så det var ju bra. :-) Yey me! Och ett av mellanmålen (eftermiddagen) blev fil och kanel - det fanns ingen yoghurt - så jag har gjort vad jag kunnat och orkat idag. Jag får vara stolt över det. :-)


UPPDAT: 6000 steg.

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards