Alla inlägg den 23 november 2011

Av Ellen - 23 november 2011 13:43

Fy fan, säger jag. Jag fick först utstå en timmes joxande med krona och två rötter, och sedan en timme med den sista roten, efter en halvtimmes paus då dom var tvugn att ta hand om tre andra patienter emellan. Ett tag där ville jag ha en spruta till, men det fanns liksom inte tillfälle att säga det, och jag trodde dessutom hela tiden att dom skulle bli klara.


Nu värker hela huvudet, käken, jag vet att jag har bitit mej i tungan i undefär en halvtimme - den var bedövad så det tog ett tag att fatta att det inte var bara kompressen! Piss! Det känns som om jag har en monsterhuvudvärk, lite som spänningshuvudvärk, och jag har fortfarande kompressen i munnen, så citodonet har jag inte kunnat ta. usch, jag är INTE en glad tjej just nu, men jag vet ju att det går över... bara att ta en dag i taget.


Dessutom var jag på vårdecentralen idag och fick konstaterat ringorm. Kul. Så det blir piller och krämer och jävelskap. Dom tog två blodprov också för att se så att njurar och lever klarar medicinen... Dessutom ska man ju så sanera hemmet och katterna i flera månader, en hel del kommer vi att få kasta. Vem har sagt att det är kul och billigt bara med uppfödning? Pissdag! :-P

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards