Alla inlägg den 29 november 2010

Av Ellen - 29 november 2010 09:45

Kan man vara det - lycklig men stressad? Samtidigt som man är upprörd över hur en livssituation ser ut, så kan man faktiskt vara tacksam över annat? Lustigt, men just så är det, för livet består av så många komponenter.


För någon vecka sedan slog det mej igen; hur lycklig jag är som har M. :-) Han är generös med sin tid och med sig själv, han har skött markservice och hållit god min nu när jag råpluggar och stressar, han har tålamod, han är smart och väldigt snäll. :-) Han är verkligen mannen för mej. Snart är pluggandet över och jag får tid att visa honom hur mycket han betyder för mej igen. :-) Mys!


Det negativa orkar jag inte skriva om nu, det gäller ekonomin som vanligt, det blir mycket med visdomständer och renovering av lägenhet - speciellt eftersom jag vägrar röra min depå. :p Hälsan är nästa punkt på dagordningen och efter det kommer jobbet...


Näe, nu måste jag sluta, måste plugga matte.

Presentation

Hej, vad roligt att du hittat hit! Jag som ligger bakom bloggen heter Ellen och är nyexad speldesigner och projektledare som nu siktar på en magister i Serious games. Jag har min blivande man i USA och bloggen kommer att handla om allt möjligt. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards